Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
kaasarilla 135 hv, ruiskulla 150hv, Caprin koneella ilmoitetaan tehoksi 160hv vaikkei kataloogit näytä mitään eroavaisuuksia Granadan ja Caprin koneella..
Pj kirjoitti:kaasarilla 135 hv, ruiskulla 150hv, Caprin koneella ilmoitetaan tehoksi 160hv vaikkei kataloogit näytä mitään eroavaisuuksia Granadan ja Caprin koneella..
caprissa taitaa olla erillaiset pakosarjat + putkisto..
Pj kirjoitti:kaasarilla 135 hv, ruiskulla 150hv, Caprin koneella ilmoitetaan tehoksi 160hv vaikkei kataloogit näytä mitään eroavaisuuksia Granadan ja Caprin koneella..
Granadassa oli myös toi 160 hv kone tietääkseni vuodesta 80 tai 81-85.
Eli kaikki Granadan 2.8 i:t oli viimeisenä viitenä vuonna 160 hv..
Pj kirjoitti:kaasarilla 135 hv, ruiskulla 150hv, Caprin koneella ilmoitetaan tehoksi 160hv vaikkei kataloogit näytä mitään eroavaisuuksia Granadan ja Caprin koneella..
Granadassa oli myös toi 160 hv kone tietääkseni vuodesta 80 tai 81-85.
Eli kaikki Granadan 2.8 i:t oli viimeisenä viitenä vuonna 160 hv..
vaihtuihan 2.3 samoihin aikoihin 114hp:seksi.. Oma kone on vm. -81 ja siinä on nuo isommat venttiilit. Kuitenkaan moni osaliikkeitten kirja ei tunne tätä mallia lainkaan..
Autodatan mukaan Granadassa kyseinen kone ruiskulla -76-78 160hv ja -82 150hv. Siitä eteenpäin 145hv (Scorpio/Granada)...
Sierran vastaava kone -83 151hv, automaatilla 149hv ja XR4 malli 145hv.
Caprissa puhutaan 160hv koneesta. Kuulin jostakin väitteen että ero tulisi pakoputkistosta. Tiedä sitten, taitaa olla saivartelua kaikki tyynni Ei ne pollet ole kuitenkaan enää tallessa.