Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
en oo asiantuntija mut väittäsin et titaani ei toimi laakeroinnissa millään lailla!pakoputkisto materiaalinakin herkkää murtumaan!tietääkseni hankalempaa materiaalia kuin rosteri!
en oo virittäjävelho mutta titaania työstäneenä tiedän että on erittäin sitkeää tavaraa ja suorastaan hylkii öljyä, tuskin on hyvä. Pronssi on hyvä "laakeriksi"
rsesko kirjoitti:Sanokaa virittäjävelhot toimiiko titaaniholkki laakerina milläänlailla? Kierroksia ei tarvii kestää,lähinnä sitä että meneekö helposti nalkkiin.
Ei toimi. Voitko tarkentaa, miksi pitäisi titaania saada laakeriksi?
Pronssi ajaa asian. Ehkä JM 3 tai peräti JM 7.
Laakeri oli väärä sanavalinta,holkkia lähinnä meinasin. Ajattelin että titaani kestäis pidempään vaikka ei aina rasvaiskaan. Täytyy mittailla ja tutkia saako tosta enää kalua,eikä ole edes fortti !!
rsesko kirjoitti:Laakeri oli väärä sanavalinta,holkkia lähinnä meinasin. Ajattelin että titaani kestäis pidempään vaikka ei aina rasvaiskaan. Täytyy mittailla ja tutkia saako tosta enää kalua,eikä ole edes fortti !!
Jos se olisi hyvä, niin luuletko ettei sitä olisi keksitty jo aiemmin Paa pronssi ja nippa kupeeseen. Toiminnasta riippuen sitten tööttäys sopivaa vaseliinia aina joskus, niin se on ikuinen. Pronssissa se rasvaa pysyykin parhaiten. Jonkin verran töiden puolesta olen erilaisia laakerointeja ja pronssituksia nähnyt mitä moninaisemmissa kohteissa ja rynkytyksissä. Jos kerrot tarkemman käytön, niin varmasti keksitään, jollei parasta, niin ainakin pirhanan hyvä ratkaisu!