Sivu 4/50

Lähetetty: 26 Syys 2009, 11:54
Kirjoittaja ohc205
Jep. Kun männät on kansitason tasalla, tai pari kymppiä yli, niin paljealueesta tulee matala, joten nakutus vaara pienenee ja koneesta tulee muutenkin pirteämpi.

Lähetetty: 26 Syys 2009, 21:43
Kirjoittaja FoorttiFani
noista nokista vielä: Kellä on kokemuksia noista t1 ja t2 nokista, minkälaisia on ajaa ja miltä kierroksilta lähtee vetää hyvi? Eli nää on ilmeisesti kentcamsin nokkia, burtonilta ainaki saa.

Lähetetty: 27 Syys 2009, 10:44
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
FoorttiFani kirjoitti:noista nokista vielä: Kellä on kokemuksia noista t1 ja t2 nokista, minkälaisia on ajaa ja miltä kierroksilta lähtee vetää hyvi? Eli nää on ilmeisesti kentcamsin nokkia, burtonilta ainaki saa.
Mulla on tuo t2 nokka, ihan hyvin vetää koko kierrosalueen 1000-6500rpm mutta kone muuttuu selvästi eloisammaksi n. 3500rpm jälkeen.

Lähetetty: 27 Syys 2009, 10:49
Kirjoittaja FoorttiFani
ooke, ja sullahan oli aika pitkät välit tuossa myös? eli jossain 2000 kierroksen tietämillä on myös jotain eloa? Kaupunkiajokin sujuu siis hyvin?

Lähetetty: 27 Syys 2009, 11:01
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
FoorttiFani kirjoitti:ooke, ja sullahan oli aika pitkät välit tuossa myös? eli jossain 2000 kierroksen tietämillä on myös jotain eloa? Kaupunkiajokin sujuu siis hyvin?
5v laatikko, 3.45 perä ja 15" pyörät hiukan liian korkeilla renkailla, eli vähän turhankin pitkät välit on.. Perä vaihtuu kyllä 3.75 tässä joskus. Kyllä vetää hyvin 2000rpm mut ei se siitää mihinkään "hyökkää", ainakaan nelosella ajettaessa. :lol:

Lähetetty: 27 Syys 2009, 11:10
Kirjoittaja FoorttiFani
juupajuu, kuulostais aika sopivalta nokalta tohon mun koneeseen. Täytyy vielä funtsia että hankkiiko t1 vai t2.

Lähetetty: 27 Syys 2009, 11:48
Kirjoittaja FoorttiFani
kaasarissa lukee 40 dfav. Mistäköhän tuommonen kaasari on peräisin? kellään kokemuksia tuosta, esim mihin tehoihin riittää ja mistä saa osia?

Lähetetty: 27 Syys 2009, 13:48
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
FoorttiFani kirjoitti:kaasarissa lukee 40 dfav. Mistäköhän tuommonen kaasari on peräisin? kellään kokemuksia tuosta, esim mihin tehoihin riittää ja mistä saa osia?

www.freetechnics.fi

Lähetetty: 27 Syys 2009, 14:21
Kirjoittaja FoorttiFani
kattelin jo tuolta sivulta mutta siellä ei puhuta tommosesta kaasarista mitään. Enkä muualtakaan löytänyt mitään tietoa tommosesta kaasarista

Lähetetty: 27 Syys 2009, 15:15
Kirjoittaja Janzamar
Kupla-wolkkareissa noita saattas löytyä..

Lähetetty: 27 Syys 2009, 15:41
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
FoorttiFani kirjoitti:kattelin jo tuolta sivulta mutta siellä ei puhuta tommosesta kaasarista mitään. Enkä muualtakaan löytänyt mitään tietoa tommosesta kaasarista
Lähetä mestarille s-postia, on pätevä mies kaasari asioissa.

Lähetetty: 27 Syys 2009, 16:52
Kirjoittaja FoorttiFani
selvä, pittääpi kokeilla

Lähetetty: 28 Syys 2009, 19:51
Kirjoittaja Kullanderi
ota nokaks ehottomasti se t2, aika herkkään ottaa jenkaa

Lähetetty: 28 Syys 2009, 21:21
Kirjoittaja FoorttiFani
ai sunki coupessa on se? Mitkä välitykset sulla on ja mites sun mielestä kaupunkiajo sujuu? Entäs kiihdytys isolla vaihteella esim 80km/h --> 100?

Lähetetty: 28 Syys 2009, 22:26
Kirjoittaja Kullanderi
Välityksiä en muista, 4 lovinen loota on kiinni nytten. Kaupunki ajo onnistuu vallan mainiosti, ja nelosella ku lähtee 80:stä kiihyttämään sataseen ni onki jo 120 vauhtii :lol: