4.0 cologne
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
4.0 cologne
millä tavalla 4.0 cologne eroaa 2.8 tai 2.9 moottorista? käykö samat tiivisteet keskenään?
No Can Do!
tuolla joitain kuvia neljälitraisesta http://www.netikka.net/samih/explorer.html
Nostimia löytyy esim. Summitilta, kotimaasta vaikka US Partsista. Joskin saattaa suoraan usasta tulla halvemmaksi, jos joutuu täällä paikallisessa maksamaan hyllyhinnan..
Millä meinasit 300hv murjasta tosta koneesta? Vaparina?
Timpallahan on mallisuoritus Coupessa tehokkaan 24V Colognen yhdistämisestä V8:n T5:een.
Luhtiksella on Stw Tane verstaalla jotain kehitteillä, mulla on gemssun automaatti oman viinaanmenevän 24V:n perässä..
Normi Cossun T5 taitaa olla yksinkertaisin kytkeä kiinni ja kestää ton 300/400 ilman sepityksiä.
Sinänsä sangen epäkiitollinen harrastettava, 4.0 bolt on ralliosia aikä vähän tarjolla eli pääsee ainakin soveltamaan. Eikä se hecho en mexico työn laatu välttämättä pärjää vertailussa eurooppalaiseen..
Mutta semmonen lepposa vääntökone tosta kyllä tulee helposti.
Millä meinasit 300hv murjasta tosta koneesta? Vaparina?
Timpallahan on mallisuoritus Coupessa tehokkaan 24V Colognen yhdistämisestä V8:n T5:een.
Luhtiksella on Stw Tane verstaalla jotain kehitteillä, mulla on gemssun automaatti oman viinaanmenevän 24V:n perässä..
Normi Cossun T5 taitaa olla yksinkertaisin kytkeä kiinni ja kestää ton 300/400 ilman sepityksiä.
Sinänsä sangen epäkiitollinen harrastettava, 4.0 bolt on ralliosia aikä vähän tarjolla eli pääsee ainakin soveltamaan. Eikä se hecho en mexico työn laatu välttämättä pärjää vertailussa eurooppalaiseen..
Mutta semmonen lepposa vääntökone tosta kyllä tulee helposti.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Jos ei ole mikään eatonin remmi ja tekijä osaa asiansa, niin miksikä ei kestäisi.samiharju kirjoitti:9:1 puristussuhde, kestäiskö se vakiokuntoisena kilon remmillä tehtyä painetta..?
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Noista T-5:sta löytyy eri "tehonkestosia" mm. erilaisilla laakeroinneilla. Eli kannattaa tarkastaa ostaako kossun T-5:n vai vähän jykevämmän V8 T5:nJari H kirjoitti:Millä meinasit 300hv murjasta tosta koneesta? Vaparina?
Timpallahan on mallisuoritus Coupessa tehokkaan 24V Colognen yhdistämisestä V8:n T5:een.
Luhtiksella on Stw Tane verstaalla jotain kehitteillä, mulla on gemssun automaatti oman viinaanmenevän 24V:n perässä..
Normi Cossun T5 taitaa olla yksinkertaisin kytkeä kiinni ja kestää ton 300/400 ilman sepityksiä.
.
Tosta nyt nopealla haulla yksi taulukko http://www.allfordmustangs.com/Detailed/349.shtml
Sedan GT '73
Ei täällä mitään puuhata ;DJari H kirjoitti: Luhtiksella on Stw Tane verstaalla jotain kehitteillä
4.0 on sikäli joo hankala aihio, nokkia on tarjolla tasan 2 kpl, ja niistä kansista ei saa hyviä oikeen millään. Ei virtauksien puolesta eikä keston puolesta. Jenkeissä on joku firma, mikä tekee uustuotantona vahvempia kansia ja muistaakseni lohkoja myös, en vaan kuollaksenikaan muista ko. firman nimeä.
Jossain oli osuvasti kirjotettu, että tossa koneessa on yhdistetty hyvän potentiaalin alakerta olemattoman potentiaalin kansiin.