American car show

Tapahtumat, paikalliset tapaamiset ja treffit ilmoitetaan tai sovitaan täällä. Ei kerhon virallisille tapahtumille. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

TAU80
Viestit: 441
Liittynyt: 02 Syys 2006, 07:39

Viesti Kirjoittaja TAU80 »

sale kirjoitti:Mä en taida kehata mennä tuonne, kun ei ole sitä jenkkiäkään itellä tällä haavaa. Tosin on mulla tossa Lexassa 18" kromipallot ja 265 leveet nakit - eli jospa se menis sellasesta tuninki ritsasta, jolla vois vääntäytyä paikalle. Tosin nuo lasikuitujutut ja kaikenmaailman takaspoilerihirviöt ei saa mun eturauhasta jöpöttämään oikeastaan ollenkaan ja jenkkejä näkee nykyään enemmän muissa tapahtumissa esim. picknick.
Toi on kyllä totta, onhan se muuttunu enemmän tuning car showksi, mutta sitä suuremmalla syyllä Taunuksella paikalle. :D
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Jos tulis kauniita ilmoja niin saisin ton pakosarjan ja sähköt läjään... sit vois harkita. :?
REPA
Viestit: 199
Liittynyt: 13 Kesä 2006, 09:47
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja REPA »

Tuli käytyä ko tapahtumassa.Lippu 20 ekua joka on kyllä aivan liikaa.Ole käynyt näyttelyssä alusta asti,mutta nyt oli viimmeinen kerta.Hinta laatu suhde ei ole kohdallaan.Ja myynnissä oleva tilpehööri on ylihintaista.Lippiksistäkin pyydetään jopa 25 ekua.Jote einää ikinä.
Avatar
musche
Viestit: 191
Liittynyt: 21 Joulu 2007, 20:50
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja musche »

mm totta olen ihan samaa mieltä:S :evil:
ford taunus L 2d 1.6 (2.3 Dohc Y5A-projekti) automatic -73
Citroen DS3 1.6l -10

Entiset autot (tärkeimmät) :
ford scorpio 2.0l dohc 8v -94
ford scorpio ghia 2.9l 24V -95
ford scorpio ghia 2.9l 24V -91
ford granada 3.0l -83
ford mondeo 2,5l -00
Avatar
Sumu
Viestit: 1523
Liittynyt: 12 Elo 2004, 17:25
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sumu »

Kävin myös paikalla, tänään pääsi ruhtinaallisesti 18€:lla sisään ja ilman parkkimaksua kun käveli pikku matkan.

Mutta olipa suoraan sanottuna paskat kemut. Lakumyyjät ja TV_shopin rättikauppiaat kuuluvat ihan muualle.
Harmittaa kun paikalle menee näkemään Amerikan klassikkoja ja paikalla on mopoja , moottoripyöriä,paitakauppiaita ja muuta asiaan liittymätöntä. Liian kaupallista nykyisin. Kauas on menty juurilta. Ja kehtaavat mainostaa vielä perinteisenä ja miten sai alkunsa Tiksin jäähallissa. Ei mitään yhteistä enää.

Toivottavasti Tampereen Rokkishöy edes pitää pintansa.
Sedan GT '73
Vastaa Viestiin