Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
jesus48 kirjoitti:Kaippa tonne pitäs paikalle tulla pyörittämään tota rulettia yhdessä muiden aktiivijäsenien kanssa. Ajamaan en tule koska taunus on vaiheessa eikä tolla käyttökipolla radalle viitti mennä.
caddy kirjoitti:Taunusmies Jussi kirjoitti:Mihinkähän aikaan tää juttu alkaa/loppuu? Meinaan kun on muutakin menoa et en tiedä että tulenko vaiko enkö tule...
12-17
sami83 kirjoitti:Mut pääsi kuitenkin vielä vetämään kierroksen vähän ennen radan sulkemista
caddy kirjoitti:sami83 kirjoitti:Mut pääsi kuitenkin vielä vetämään kierroksen vähän ennen radan sulkemista
itseasiassa taisi kiertää useammankin... olitkos se sinä muuten jota minä hiillostin kierroksen verran sinisellä sierralla... sitten kuulemma oli moikkaillut pääsuoran lopuksi... jos olit minulla olisi videopätkä siitä kiekasta
sami83 kirjoitti:caddy kirjoitti:sami83 kirjoitti:Mut pääsi kuitenkin vielä vetämään kierroksen vähän ennen radan sulkemista
itseasiassa taisi kiertää useammankin... olitkos se sinä muuten jota minä hiillostin kierroksen verran sinisellä sierralla... sitten kuulemma oli moikkaillut pääsuoran lopuksi... jos olit minulla olisi videopätkä siitä kiekasta
Joo niin kiersi... eihän siellä montaa taunusta ollutvoitko lähettää sen videon mulle, en päässyt vielä katsomaan crsc:n puolelta mitään
Paluu TAPAHTUMAT, TAPAAMISET & TREFFIT
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa