V6 kirjoitti:Niin, se "mä en tuplaputkisia mittaa" , oli tietenkin hätäisesti keksitty selitys ettei tarvitse ottaa mitään "tavallisia Taunuksia" dynolle.
Noilla tehomittauspaikoilla kun oli vielä muutama vuosi sitten (joillain vielä tänäänkin) vara valikoida asiakkaat. Hyvä homma tietysti että töitä riittää niin ettei tarvitse nolata paikan mainetta mittauttamalla jotain tavallisia autoja.Paras esimerkki tästä on ST-Motors , jonne päästäkseen piti omistaa WRC 4-veto Mitsubishi tai Sport 2000 Honda.
Onko muuten Timpalla vertailutietoa Sporttiauton dynon ja Tuning Worldin teholukemista.Kummassa saa isommat tehot?
Nyt jos paikalle tulisi Taunus kerhosta kavereita jotka ei olisi tuunanneet lisää moottoria ja jotka oli viime vuonna Naantalissa , niin sehän selviäisi.
Mitään absoluuttista totuutta voi olla vaikea selvittää , mutta pidän Sporttiauton teholukemia hyvin totuuden mukaisina.
suoranaista vertailutietoa ei mulla ole,mutta viime kesänä/keväänä itse nähty:
kun odottelin vuoroani,vakuutti mut tuon penkin oikeellisuudesta,"mikälie" uudehko honda rullilla,tehdas ilmottaa 200hv moottorista,tuunausta oli tehty ilmanputsarin ja äänenvaimentimien verran,katit oli vakiot,tulos 207hv,kuulostaa mielestäni uskottavalta.....en tiedä mitä muut ovat mieltä ?
tuo Ari kilpuri KERHOTAPAAMISEEN,porukka odottaa sitä,nyt on Taunusten aika,niille ruvetaan JO kumartelee.....