Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Pj kirjoitti:GRA-55 kirjoitti:Olis siellä jonnin verran. Ei yhtä paljon kun viime vuonna kuulemma, mutta ihan riittävästi.
Tosi asiassa autoja oli paikalla 2 enemmän kuin viime vuonna. Itse osasin laskea automäärän 27:ään ja porukkaa oli 62...sitt meni jo laskut sekaisin...
GRA-55 kirjoitti:Pj kirjoitti:GRA-55 kirjoitti:Olis siellä jonnin verran. Ei yhtä paljon kun viime vuonna kuulemma, mutta ihan riittävästi.
Tosi asiassa autoja oli paikalla 2 enemmän kuin viime vuonna. Itse osasin laskea automäärän 27:ään ja porukkaa oli 62...sitt meni jo laskut sekaisin...
Aijaa, no sitten. Olisko mun muuten pitäny siellä maksaa jotain pj siitä kerhoon liittymisestä? Maksan tietysti sitten kerhon tilille sen 25€, tuli vaan niin kiire lähteä ettei voinu jäädä kyseleen. Ens vuonna otan kyllä mökin.
jryti kirjoitti:Jep, mukavaa oli vaikkei keretty taaskaan kuin piipahtamaan pari tuntia. Mutta osia tuli kontti täyteenMiten palkintojen jaot meni? kuka ryösti Herkon pitkän matkan pokaalin? Mappi? Se musta avo oli komee ilmestys kenen sitten lienikään..
Mappi kirjoitti:Viitasaarelta oli se MR rek. ruskee automaatti tane?? n. 300 km.
jeddah kirjoitti:Tuo kuvan punanen varmari Taunus taisi tulla vielä kauempaa, en tosin muista sällin nimeä, lienikö edes jäsen...
Pj kirjoitti:Mappi kirjoitti:Viitasaarelta oli se MR rek. ruskee automaatti tane?? n. 300 km.
Ei olis kellään rekkaria tiedossa? Vaikka yv:llä tai sitten tänne palstalle
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa