Kokous

Kerhoasiaa kerholaisille. Liity jäseneksi jo tänään! Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Mikey
Viestit: 124
Liittynyt: 02 Elo 2004, 23:18
Paikkakunta: Pieksämäki

Kokous

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Onko vielä tietoa perintekkäästa kerhon kokouksen päivämäärästä ja paikasta?
Ei riemull rajaa ku Cossu Tanel ajaa
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Re: Kokous

Viesti Kirjoittaja Pj »

Mikey kirjoitti:Onko vielä tietoa perintekkäästa kerhon kokouksen päivämäärästä ja paikasta?
Kokouskutsu
Ford Taunus I-III Clubin vuosikokous pidetään lauantaina 18.2.2006 klo 13.00 alkaen Kouvolassa, Töröstintie 8:ssa allekirjoittaneen kotona.
Kokouksessa käsitellään sääntöjen 11§ määräämät asiat.
Jos et löydä perille, soita rohkeasti, niin saat tarkemman ajo-ohjeen perille,
Puh. 0400-537390 tai 05-3751400 / Teijo
Toivomme runsasta osanottoa kerhomme viralliseen vuosikokoukseemme, jossa kullakin jäsenellä on mahdollisuus vaikuttaa kerhomme päätöksiin ja henkilövalintoihin. Kerho tarjoaa kokouksen jälkeen pientä iltapalaa, jotta jaksaa ajella uusine ideoineen kotia kohti.
Hyvää kevään ja kesän odotusta kaikille toivottaa
FTC Pj.Teijo Arjoranta
REPA

Viesti Kirjoittaja REPA »

Jos joku on menossa helsingistä kokoukseen niin toisitko mulle Miikalta pienen paketin jos Miika tulee kokoukseen.Itse en pääse paikalle olen silloin vaakuna rallia seuraamassa ja tarvittaessa kaverin huollossa.
Avatar
Timppa
Viestit: 217
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 20:37
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Timppa »

REPA kirjoitti:Jos joku on menossa helsingistä kokoukseen niin toisitko mulle Miikalta pienen paketin jos Miika tulee kokoukseen.Itse en pääse paikalle olen silloin vaakuna rallia seuraamassa ja tarvittaessa kaverin huollossa.
ainaskin mää lähen vantaalta(korso) Teijon tykö,ja yleensä arkisin ajelen tsadiin 8) duuniin,elikkäs sieltähän sen voi sitte hakee,voin auttaa jos pystyn.
#2
REPA

Viesti Kirjoittaja REPA »

timppa kirjoitti:
REPA kirjoitti:Jos joku on menossa helsingistä kokoukseen niin toisitko mulle Miikalta pienen paketin jos Miika tulee kokoukseen.Itse en pääse paikalle olen silloin vaakuna rallia seuraamassa ja tarvittaessa kaverin huollossa.
ainaskin mää lähen vantaalta(korso) Teijon tykö,ja yleensä arkisin ajelen tsadiin 8) duuniin,elikkäs sieltähän sen voi sitte hakee,voin auttaa jos pystyn.
Kiitän ja kumarran.Otamme yhhteyttä.
Miikka
Viestit: 284
Liittynyt: 20 Heinä 2004, 21:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Tulossa ollaan! Tuon Repa sulle sen paketin ja Jari H:lle vähän isomman paketin. Tuutko Jari paikalle?
Avatar
Jari H
Viestit: 790
Liittynyt: 28 Heinä 2005, 12:19
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H »

Tullaan kyllä. Jos oot nääsvillestä tulossa, niin voihan ne kamat tiputtaa kyydistä tossa kohdalla.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Re: Kokous

Viesti Kirjoittaja Pj »

Mikey kirjoitti:Onko vielä tietoa perintekkäästa kerhon kokouksen päivämäärästä ja paikasta?
Joudun olemaan lauantaina töissä puolille päivin, mutta klo 13.00 olen kyllä paikalla odottamassa pöytäkirjojen kanssa. T.Pj
Miikka
Viestit: 284
Liittynyt: 20 Heinä 2004, 21:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Jari H kirjoitti:Tullaan kyllä. Jos oot nääsvillestä tulossa, niin voihan ne kamat tiputtaa kyydistä tossa kohdalla.
Treeltahan minä. Soitellaan vaikka ens viikolla, sovitaan tarkemmat yksityiskohdat.
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Kokous

Viesti Kirjoittaja Pj »

Montakos kupillista tarvii keittää kahvia eli onkos ketkä tulossa Kouvolaan kokoukseen 18.2.2006 klo 13.00> :D :D
Avatar
Timppa
Viestit: 217
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 20:37
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Timppa »

tulossa oon,eli ainaski yxi kuppi :oops:
#2
Avatar
Jari H
Viestit: 790
Liittynyt: 28 Heinä 2005, 12:19
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H »

Mulle ja.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Esge
Viestit: 123
Liittynyt: 10 Marras 2004, 16:29
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Esge »

kyl tarkotus ois tulla kattoon et mikäs siel on meininki :lol:
EX... -72 2.8 jenkkikansilla ja 4-reikäkaasarilla.
-03 farkkumondeo tdci
Kimmo
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Tammi 2005, 00:10
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Kimmo »

Joo,tulos ollaan. :)
Mikey
Viestit: 124
Liittynyt: 02 Elo 2004, 23:18
Paikkakunta: Pieksämäki

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Paikalle tullaan mutta tälläkertaa en pääse tanella :evil: mutta kauppa kassilla paikalle ilmaannutaan jälleen kerran taitaa tulla jo kymmenes kerta jos oikeen muistan ja laskuissa oon pusyny, ett sumpit kiehuun 8)
Ei riemull rajaa ku Cossu Tanel ajaa
Vastaa Viestiin