Jäsenmaksu 2006?

Kerhoasiaa kerholaisille. Liity jäseneksi jo tänään! Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

HooPee
Viestit: 65
Liittynyt: 19 Elo 2005, 13:55
Paikkakunta: Ulvila

Jäsenmaksu 2006?

Viesti Kirjoittaja HooPee »

Kattelin, että vuonna 2005 on ollut eräpäivä 14.1. Mites tänä vuonna? Ei oo ainakaan mulle mitään lappua tullu... :roll:
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Re: Jäsenmaksu 2006?

Viesti Kirjoittaja Pj »

HooPee kirjoitti:Kattelin, että vuonna 2005 on ollut eräpäivä 14.1. Mites tänä vuonna? Ei oo ainakaan mulle mitään lappua tullu... :roll:
Vuoden 2006 jäsenmaksulappu tulee kerholehden mukana (säästyy kerhon rahoja). Kerholehti on melkein valmis, mutta lehden taittaja makaa tällä hetkellä 39 asteen kuumeessa sängyn pohjalla... Toivottavasti paranee pian, niin saadaan lehti kerholaisille.
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

Täytyy kyllä sanoa että ompa harvinaisen kuuliaista porukkaa kerhossa, harvemmin varmaan kysellään maksujen perään :lol:
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Re: Jäsenmaksu 2006?

Viesti Kirjoittaja Pj »

Pj kirjoitti:
HooPee kirjoitti:Kattelin, että vuonna 2005 on ollut eräpäivä 14.1. Mites tänä vuonna? Ei oo ainakaan mulle mitään lappua tullu... :roll:
Vuoden 2006 jäsenmaksulappu tulee kerholehden mukana (säästyy kerhon rahoja). Kerholehti on melkein valmis, mutta lehden taittaja makaa tällä hetkellä 39 asteen kuumeessa sängyn pohjalla... Toivottavasti paranee pian, niin saadaan lehti kerholaisille.
Vien kerholehden painoon ensiviikolla ja sen jälkeen selviää koska lehden saa pois painosta (lehden saa painosta normaalisti 1-2 vko kuluttua) ja jälkeen kerholehden "paketointi" kirjekuoriin (jäsenmaksulapun kera) ja 3-4 päivän päästä "paketoinnista" eli postiin viennistä lehti on perillä jäsenillä (=postin kakkosluokassa, halvempaa)
-pj-
Vastaa Viestiin